haha,.akhirnyer dpt gak lps an grm,.menghabiskan dwet aku,.stlah skian lame aku xmembeli dan membelahkan diri,.heeh,.sok if dpt dwet frm
mohd isa,aku beli BELAH lg,.hah,.act aku nih sbananyer,.nk cri snow cap,but td lain yg aku bli,.biaser r tuh t'jd dkt aku,.stiap kli aku nk bli yg lain,lain yg aku beli,.ha boleyh,haha,.boleyh plak td aku g bantai beli sliper n bju selai,.padahal aku nk cari
SNOW CAP LARHHHHH!!!!,.ha 2 jer larhh tataa!,.muahhahaha,.
=)
No comments:
Post a Comment