Thursday, April 14, 2011

stressed out.

Ya allah, besar betol dugaan yang aku terima. This is all maybe all the dosa aku yang banyak sangat tu. Haiiiihhh.... Time time macamnilah baru betol betol nak ingat die. Before this, ingat jugak, but still 'buat' jugak. Nak buat macamana, SETAN banyak sangat.

Dengan tak bekerjanya aku ni, dengan duitnye takde, dengan familynye lagi, yang orang tu, yang orang ni, sekarang, unisel pulak, aduh ! Bertimpa timapa masalahnyer. Dah tak tau mane mana nak lari dahh.

Nak tak nak kena buat muka tebal, mintak tolong orang sane sini, sumpah aku malu nak mampos, serious, aku ni sangat menyusahkan orang, and It feels like loser or something.

Tak tahulahh sampai bila benda ni nak beralutan. Dah penat dah mengeloh hari hari, sampai naik demam aku ni berfikir. Haihhh....

No comments:

Manusia Ke-