Cerita nih,.kezen aku yg citer smalam,..beginih ceritenyer,.Der sorank Cina mualaf,merangkap bini org,merangkap Jiran nenek aku yg cute,.kire kazen aku,mmg knL cina mualaf nih,.sbb dyer mmg slalu der at umh nnk aku tuh,.so ape kne mngene nan n sumer?,.entah!,.
haha,.k citer camnih,.mase tuh kazen aku nih bru blk dr skolah[f.6 lar],.KEBETULAN dyer t'satu bus nan cina mualaf[c.m] nih,.c c.m n,mase tuh ddk blakang skali nan ank2 dyer yg b'deret deret tuh,.kazen aku,dok btol2 dkt nan pintu bus[RAPID],.c c.m nih bsg btoL mlt dyer[bak kate kazen aku larr an,.],.skali tuh sampi lar sudeyh stesen yg c.m nih nk trn,.so dyer ape lg,dyer pown nan pantasnyer r mnyuroh ank2 dyer turun dgn pantas sambL bersakap,.'lai lai lai lai',.[dgn laju],.'lai' tuh mksdnyer 'cepat',.dyer tolak ank dyer,.smbl mengherot brg2 dyer ahh,,
kire mse dlm proses dyer nk menurunkan diri dyer tuh,.die nih mnjadi tumpuan semua org dlm bus tuh,.tp dyer xsdr pown,.Sampi jer dyer kat tgg bus,dyer pown psg blakang,.mne r taw kowt2 dyer ader t'tinggal brg ker an,.sbananyer xde pown,.dyer pusing jer dpn blk,.pintu bus tu pown dgn pantas ttp,.ape lg kpala dyer pown TERKEPIT r!,.semua dok t'cengang xtaw nk buat aper,.ank2 c.m at bwh tuh da nangesh,.'mama!!!',.C c.m nih menjerit2 mintak bukak pintu bus tuh,.driver bus tuh boleyh xprasan nih,.dyer jalan buat slambe jer,.then,.der satu maksik nih[The Savier],.menjerit dgn begituh kuat nk mmposh!!,.'OI DER KEPALA ORANG TERSEPIT LARRRR!!!!!!!',.bru lar bus tuh nk berenti,then bkk pntu tuh,.lps jer dpt lps,.ha aper ag,.c c.m tuh pown trn nan muker yg agk merah + hijau + biru,.heret ank2 dyer blk,.smbl MENSAROT TANPE HENTI!!!,.
MoraL of the story:merancang keluarge elok2!!,.lalalalalala
5 comments:
haha!
moral of the story x bleyh blah. agaknye brape deret ank2 die tu?
haha,.
nnt i tny kazen i blk!,.
t'forget lar plk nk tny!,..
muahaha,.
cian c cina mualaf tuh. moral of the story! farah! len kali jgn beranak ramai2 ok. heeee c(;
haha,,.
ngek ngek tol c myra nih!!
hahah
cina mualaf yg klakor!!
hehehe...xdpt aku bygkan muke dia mase tersepit kat pintu tuh!!
hahahah..
cian2..d
Post a Comment